مطالب مرتبط:
قاتل فراری زوج مرندی در کمتر از 24 ساعت بازداشت شد
قاتل زوج مرندی به دام افتاد
قتل زوج مرندی با کلت کمری
قتل زوج مرندی با کلت کمری
دستگیری قاتل زن و شوهر مرندی در کمتر از 24 ساعت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 10:252024-09-10حوادث

قاتل زوج مرندی در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: فردی که به دلیل اختلافات شخصی، زن و شوهر مرندی را به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: فردی که به دلیل اختلافات شخصی، زن و شوهر مرندی را به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

  سرهنگ علی اسدیان در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تیراندازی فردی با اسلحه کلت کمری و به قتل رسیدن زن و شوهر مرندی، با هدایت مستمر سردار فرمانده انتظامی استان و تشکیل تیم واکنش سریع، دستگیری قاتل در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و همچنین اقدامات فنی و پلیسی، قاتل شناسایی شد، وی که قصد فرار داشت در یکی از روستاهای اطراف شهر مرند دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند با بیان اینکه دلیل قتل اختلافات قبلی و خصومت شخصی بوده، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اسدیان در پایان تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و هرکس بخواهد آسایش و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازد با برخورد شدید و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - فرمانده انتظامی - شهرستان مرند - مرند - دستگیر - شهرستان - انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

قاتل زوج مرندی در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد

قاتل زوج مرندی در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد